Hverdagen

Hverdagen:

Løbende info:

Det vil være på AULA du vil finde den faste information.

På skoledage:

I morgenmodulet kan man få morgenmad indtil 7.30.

Der vil være mulighed for at deltage i kreative aktiviteter, men vi vægter den børneinitierede leg højt.

Der er plads til dem som er langsomme morgenstartere og dem som starter med fuld fart på.

Når man kommer fra skole er der mulighed for at spise det sidste af sin madpakke, og så er der muligheder som beskrevet under ”temaer og aktiviteter”.

I løbet af eftermiddagen hentes børn eller de sendes med bus/på cykel hjem. Skal man f.eks. til gymnastik i skolen gymnastiksal sender vi også gerne.

På skole fri dage:

Når skolen holder lukket, så er Valhalla åben hele dagen for sfo børn. Disse dage er præget af forhøjet aktivitet, da vi jo så har al energien til rådighed. Vi kan arrangere tematiske aktiviteter, men først og fremmest følger vi børnenes ideer. Også her skaber vi plads til de meget aktive og dem som trives bedst med stille aktiviteter.

Mad:

Vi giver gerne morgenmad indtil kl 7.30.

Ellers skal man selv have madpakker med.

Vi har med mellemrum aktiviteter hvor det er mad, der er på programmet. Så spiser vi selvfølgelig denne mad.

Kostpolitik: se vedhæftet dokument

Fjelsted Harndrup Børneunivers kostpolitik

Shape Created with Sketch.