Grundoplysninger

Fjelsted Harndrup Skole er bygget i 1961. Den er bygget af gule sten med fladt tag. Der er to fløje med almindelige klasselokaler og to fløje med faglokaler. Derudover er der to pavilloner med klasselokaler og en tidligere lærerbolig, der nu bruges til musikhus.

Faglokalerne består af fysik-/natur&teknik-lokale, madkundskabslokale, gymnastiksal i stueplan, billedkunst, musik og sløjd i kælderen. To omklædningsgrum. Et i stueplan og et i kælderen

Vi har i alt 8 almindelige klasselokaler. Lokale nr. 7 og 8 kan slås sammen ved hjælp af en foldedør, ligeledes lokale nr. 9 og 10. Vi har derudover to små grupperum, et edb lokale, møderum,  3 forberedelsesrum til personalet, et personalerum med udgang til terrasse og have.

I efteråret 2001 blev vores skole renoveret og udbygget. Vi havde indvielse i januar 2002. Vi fik udvidet vores bibliotek og lavet computerarbejdspladser, nyt dejligt lærerværelse i et tidligere klasselokale, to kontorer i det tidligere lærerværelse, to nye flotte klasselokaler (nr. 9 og 10) på 64 kvadratmeter hver med en foldedør imellem samt et specialundervisningslokale.

Vores SFO er bygget i den ene ende af vores sportsplads. På sportspladsen har vi et sæt håndboldmål, et sæt fodboldmål, to længdespringsgrave, en kuglestødsbane, en beachvolleybane, 300 meter rundbane på græs samt 60, 80 og 100 meter bane på græs.

Vores SFO blev bygget i 1997. Det er en gulstensbygning på 294 kvadratmeter excl. en overdækket legeplads på 84 kvadratmeter. SFO hedder "Valhalla". Den tilhørende legeplads er lavet med inspiration fra den nordiske Mytologi