Elevråd

5. kl. Sarah og Marie

6. kl. Lucas og Magnus

Elevrådet

Formålet med elevrådsarbejdet på Fjelsted Harndrup Skole er at give eleverne indflydelse på, hvad der sker på deres skole. Som et nyt tiltag er elevrådet også skolens miljøråd, som laver tiltag der retter sig mod ”Det Grønne Flag” fra Friluftsrådet. Elevrådet er det organ, hvorigennem eleverne kan komme med forslag til ændringer, nye tiltag, nyanskaffelser osv. Der er desuden på hvert lærermøde afsat et punkt på dagsordenen, hvor elevrådets kon-taktlærere, Henrik Wulff og Claus Jensen fortæller om elevrådets arbejde, og hvor lærerne desuden har mulighed for at foreslå emner, projekter, problemer osv., som elevrådet kunne arbejde med.

Elevrådet består af 2 elever fra 4. til 6. klasse, som varetager såvel disse som de mindre klassers interesser her på skolen.

Der vælges 2 suppleanter i hver klasse.